نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

اگر اذن دهند سعی بر این داریم که از لاله های خونین بگوییم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند...
«سنگر حفظ و نشر آثار شهدا و رزمندگان منطقه ی گله دار و اسیر»

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شهدای گمنام گله دار

دوّمین سالگرد سه شهید گمنام شهر گله دار در محلّ گلزار شهدای گمنام در پارک نفت برگزار شد که راوی این مراسم سردار محمّد احمدیان و مداح حاج حسن شالبافان بود. گزارش تصویری این پست توسّط «عدنان عبّاسی» تهیّه شده که برای مشاهده ی این گزارش بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید...

سردار شهید سید عبدالله بیژنی

پدران والا مقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خود گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدانمودند، اسوه های ایثار و نمونه های برتر استقامت و فداکاری اند.

پوستر | پنج شهید عملیات رمضان منطقه ی گله دار

| يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۴ ب.ظ

شهدای عملیات رمضان منطقه گله دار

پوستر پنج شهید عملیات رمضان منطقه ی گله دار

سردار شهید غلام زارعی، بسیجی شهید حاج حسن فالی عابد، بسیجی شهید حاج حسین نوری، بسیجی شهید حسین رهنما، جهادگر شهید احمد ابراهیمی | برای دریافت کیفیت اصلی این پوستر بر روی عکس کلیک کنید.

شهید عبدالحسین غلامزاده

تصویری زیبا از دو شهید که در یک روز به شهادت رسیدند.

شهید غلامحسین غلامزاده و شهید عبدالرحیم رنجبر از شهدای شهر اسیر می باشند که در تاریخ 20 تیر ماه 1364 در منطقه ی سومار به شهادت رسیدند و مفقود شدند. شهید غلامزاده بعد از 25 سال پیکر پاکش به خانه برگشت ولی شهید رنجبر هنوز مفقود می باشد. برای مشاهده و مطالعه ی زندگی نامه و وصیت نامه ی شهید غلامحسین غلامزاده بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید...

کلیپ به یادماندنی و زیبای «بغض آخرین سفر» که در سال 1396 توسط جبهه ی فرهنگی والفتح تهیّه و تولید شده، سرودی است درباره ی سرباز مفقودالاثر شهید محمّد طاهر علیزاده از شهدای شهر گله دار که در منطقه ی عملیاتی فکّه عروج کرد.

 

شهید عبدالرحیم رنجبر

انتشار به مناسبت 20 تیر ماه سالروز شهادت شهید عبدالرّحیم رنجبر | برای مشاهده ی زندگینامه و وصیّت نامه ی بسیجی مفقودالاثر شهید عبدالرحیم رنجبر بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید:

شهید محمد هنرمند

در اوّلین روز از تیرماه سال 1339 در روستای «مزیجان» از توابع بخش اسیر در خانواده ای فقیر و عاشق ولایت دیده به جهان گشود. کودکی را در رنج و محرومیت گذراند و به خاطر فقر و ناداری از تحصیل محروم ماند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی از حامیان و طرفداران نظام اسلامی بود...

شهید سید احمد امامی

پاکیزه دلی از شجره ی طیّبه ی رسالت بود که به سال 1343 در خانواده ای روحانی چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در روستای تاریخی «فال» پشت سر نهاد و در میان مردم با فرهنگ زادگاهش رشد کرد.

با اوج گیری نهضت اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در راهپیمایی ها شرکت کرد. پس از پیروزی انقلاب، برای فراگیری معارف اسلامی به شیراز رفت و در مدرسه ی علمیّه ی محمودیه به تحصیل پرداخت...

دومین سالگرد شهدای گمنام گله دار

به گزارش سنگر حفظ و نشر آثار شهدای منطقه گله دار؛ غلامرضا محمدی رابط حوزه ی نمایندگی در سپاه امام علی (علیه السلام) گله دار بیان داشت در بیست و هشتم تیرماه مراسم بزرگ دوّمین یادواره ی شهدای گمنام بخش گله دار برگزار خواهد شد.

محمدی درباره ی برگزاری دوّمین یادواره ی سه شهید گمنام گله دار از عملیات های بدر و خیبر گفت: برای اجرای چنین برنامه ی بزرگی از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و الحمدلله راوی و مدّاح خوبی را دعوت کرده ایم.

وی در خصوص راوی و مدّاح برنامه اظهار کرد: «سردار حاج محمّد احمدیان» راوی دفاع مقدّس و مسئول اسبق تفحّص شهدای کشور و «حاج حسن شالبافان» از مدّاحان معروف کشوری، دو عزیزی هستند که به دوّمین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام گله دار دعوت شده اند.

رابط حوزه ی نمایندگی سپاه گله دار در خصوص زمان و مکان برگزاری یادواره گفت: إن شاءالله این برنامه روز جمعه مورّخه ی 28 تیرماه 1398 رأس ساعت 21 در کنار مرقد مطهّر شهدای گمنام در محلّ پارک نفت شهر گله دار برگزار خواهد شد.

ایشان از تمامی مردم شهید پرور منطقه و شهرستان جهت شرکت در این یادواره ی باشکوه دعوت به عمل آورد.


طرح | راهم را با حجابتان ادامه دهید...

| جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۷ ب.ظ
شهید یوسف عبداللهی
طرح «با حجابتان راهم را ادامه دهید»
شهید یوسف عبداللهی از شهدای شهر اسیر در قسمتی از وصیّت نامه ی خویش، خطاب به خواهران به این موضوع مهمّ اشاره دارد که اگر می خواهید راه من یعنی راه شهادت را ادامه دهید باید حجاب تان را رعایت کنید.
این طرح به مناسبت دهه ی حجاب و عفاف منتشر شده و برای دریافت کیفیّت اصلی این طرح بر روی تصویر کلیک کنید.

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای منطقه ی گله دار و اسیر
www.Nahj-Shohada.ir