نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

اگر اذن دهند سعی بر این داریم که از لاله های خونین بگوییم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند...
«سنگر حفظ و نشر آثار شهدا و رزمندگان منطقه ی گله دار و اسیر»

وصیتنامه ی سرباز شهید غلامحسین میرزایی

| سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۰۶ ق.ظ


شهید غلامحسین میرزایی

وصیتنامه ی سرباز شهید غلامحسین میرزایی

حمد و ستایش، مخصوص خدایی است که خواندن و نوشتن را به ما آموخت و به قلم و نوشته هایش سوگند خورد. سلام و درود خدا بر پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد (ص) تنها نجات بخش انسان از قید اسارت ها و بردگی ها.

سلام و درود خدا بر امامان و رهبران راستین تشیع که درس پیروزی خون بر شمشیر را خود، در عمل به دیگران نیز آموختند و سلام و درود خدا بر علمای فداکار، این پیروان حقیقی انبیاء که با تمامی محرومیت ها، توانستند خط سرخ شهادت را در همه ی زمان ها و در همه ی مکان ها ادامه دهند.

سلام و درود خدا بر رهبر کبیر و سازش ناپذیر جهان اسلام، حضرت امام خمینی که اسلام را از اِنزوا بیرون آورد و حیثیت و آبروی از دست رفته ی مسلمانان را بار دیگر به دامان اسلام و قرآن بازگرداند.

سلام و درود خدا بر شهدای طول تاریخ که با خون سرخ خود، نهال اسلام را آبیاری نمودند. سلام و درود خدا بر رزمندگان اسلام، این شهیدان زنده در تمامی جبهه های حق علیه باطل که فتح و نصرت خداوند را با جهادشان به ارمغان آوردند.

سلام و درود خدا بر امّت شهید پرور ایران که با قدرت ایمان در مقابل ابر جنایتکاران شرق و غرب همچنان مقاوم ایستاده اند تا آیه ی نمونه بودن بر همه ی مردم جهان را تفسیر کنند. سلام و درود خدا بر شما نوآموزان قرآن که دریچه ی قلب خود را بر انوار الهی گشوده اید و نهضتی را شروع کرده اید. سلام و درود خدا بر شما فرزندان قرآن که می توانید خواندن قرآن را فرا گیرید تا بدانید و سپس آن را بشناسید تا عمل کنید.

برادران و خواهران! بدانید که من با میل این راه را پذیرفتم. به این انتخاب نیز افتخار می کنم. زیرا که این راه، راه علی (ع) و راه حسین (ع) است و من مقلِّد نائب الامام خمینی بت شکن و غلام حسین ام. زیرا که این راه، راه رستگاری است و صراط مستقیم می باشد و راه خوشنودی است.

گریه نکن ای مادر عزیزم! که هر قطره ی اشک تو تیری است بر جگرم. سرت را بلند کن و با صدای بلند بگو: «ما پیروزیم». و ما به مادرانی چون شما وعده خواهیم داد که شمایید در بهشت موعود، چون هدیه کردید فرزندانتان را در راه خدا. پس گریه نکن چون امام بزرگوارمان در سوگ فرزندش اشک نریخت.

دوستان عزیز! امیدوارم که مرا ببخشید و با دشمنان اسلام و قرآن و امام همیشه در ستیز باشید که این رهبر مستضعفان و یاور قرآن را غمگین نگذارید.

در این هنگام که وصیّت نامه ام را می نویسم، به یاد شهدای اسلام بخصوص بهشتی ها و رجایی ها و باهنرها که به شهادت رسیده اند، می باشم. امید است هر چه زودتر نیروهای اسلام بر کفّار پیروز شوند. ولی به گفته ی امام باید صبر کرد و ما به پیروزی نیروهای اسلام بر کُفر اطمینان داریم. زیرا خداوند در قرآن فرموده است: «فَإنَّ حِزبَ اللهِ هُم الغالِبونَ»؛ اگر در این راه به شهادت رسیدم و آرزویی که مدّت ها در انتظارش ثانیه شماری می کردم، به آن آرزو رسیده ام.

برادران و دوستان عزیز! امروز روزهایی است که خداوند تبارک و تعالی از مردم مسلمان امتحان می گیرد. بیایید دست در دست هم از این انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

امّت مسلمان ایران! قدر این امام بزرگوار را بدانید و تا آخرین قطره ی خون او را تنها نگذاریم. هر چه سعی کردم بلکه بتوانم گناهانم را پاک کنم، نتوانستم به جز با خون خود، شاید گناهانم را بشویم.

برادران و خواهران عزیز! شما را به خدا و شما را به خون شهیدان قسم، اگر بدی از من دیده اید، مرا ببخشید و مرا عفو کنید. کسانی که تا هنوز به جبهه نرفته اند، نمی دانم چه جواب خداوند بزرگ و پیغمبر (ص) و علی (ع) را می دهند؟ این جنگ ان شاء الله به نفع اسلام تمام می شود. و آن وقت همیشه ما باید حیف و حسرت بخوریم که ای کاش ما هم یک بهره ای در این نبرد مقدّس داشتیم.

ای مردم حزب الله! قدر این امام بزرگوار را بدانید که دارد علی گونه رفتار می کند و عدّه ی زیادی هستند که مثل دوران علی (ع) - که علی (ع) را دشمن می دانستند و تبلیغات سوء علیه حضرت می کردند و شهادت علی (ع) به صورت تعجّب برای مردم بود – امام بزرگوار ما را دشمن می دارند. ما باید حرف منافقین از خدا بی خبر را گوش نکنیم و فریب حیله بازی دشمنان را نخوریم و دنباله رو ولایت فقیه باشیم. از سخنان حضرت علی (ع) است که می فرماید: «هزار مرتبه در میدان پیکار به خاک و خون غلتیدن از مردنی که در بستر صورت گیرد و ویژه پیر زنان باشد، گواراتر و شیرین تر است».

ای مردم! انقلاب را فراموش نکنید که این انقلاب سرچشمه اش از انقلاب حسینی است. از همه ی شما برادران اعم از تشیع و تسنن التماس دعا و حلال بودی می طلبم، از تمامی بستگانم و کلیه ی فامیل، بزرگ تا کوچک. امیدوارم اگر که تقصیری از من دیده باشند مرا ببخشند، مرا حلال کنند. از کسانی که در مجلس من زحمت کشیده و مشرّف شده اند، بی نهایت سپاسگزارم.

در پایان، طول عمر امام عزیز را از خداوند خواهانم و امیدوارم ظهور حضرت مهدی (عج) را نزدیک بفرماید.

التماس دعا – خداحافظ

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

غلامحسین میرزایی


سنگر حفظ و نشر آثار شهدای منطقه گله دار و اسیر

www.nahj-shohada.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی