نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

اگر اذن دهند سعی بر این داریم که از لاله های خونین بگوییم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند...
«سنگر حفظ و نشر آثار شهدا و رزمندگان منطقه ی گله دار و اسیر»

وصیت نامه «پاسدار شهید علی شبانی»

| جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

وصیت نامه ی پاسدار شهید علی شبانی

(انتشار به مناسبت سوم اسفند ماه سالروز شهادت شهید علی شبانی در منطقه ی جفیر در عملیات خیبر)

(از شهدای بزرگوار روستای شلدان - بخش اسیر)


بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی و با سلام به امّت حزب الله و همیشه در صحنه به خصوص خانواده ی شهدا.
امّت حزب الله و همیشه در صحنه! قدر این امام را بدانید. این امام نشانه ی بی باکی، شهامت و شجاعت است. قدر این امام را بدانید و همیشه به ندای وی لبیک بگویید. اگر من شهید شدم، کنار قبر شهید حسین عباسی، مرا دفن کنید.
مادر جان، اگر شهید شدم، نمی خواهد برای من گریه کنید. اگر کسی خواست برای من گریه کند، روح من را ناراحت کرده است. هر وقت خواستید برای من گریه کنید، برای امام دعا کنید. یعنی به جای اینکه برای من گریه کنید، برای امام دعا کنید. هر کس از من ناراحتی دیده است، من را حلال کند.
از برادرانم می خواهم اگر من شهید شدم، پیرو این مکتب و این خط که صراط المستقیم است باشند تا به سعادت ابدی برسند. همیشه حرف از امام بزنند. کلام و گفتار آن ها از اسلام و امام باشد. پیرو این دین و مکتب باشند. دیگر عرضی ندارم. برای امام دعا کنید.
برادر حقیر شما علی شبانی
والسلام و من الله توفیق

سنگر حفظ و نشر آثار شهدا و رزمندگان منطقه ی گله دار و اسیر
www.nahj-shohada.blog.ir


شهید علی شبانی
پوستر وصیت نامه ی پاسدار شهید علی شبانی
(برای مشاهده و دریافت کیفیت اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید)

شهید علی شبانی

از راست: پاسدار شهید علی شبانی و رزمنده ی بسیجی حیدر افراسیابی

(برای مشاهده و دریافت کیفیت اصلی، بر روی تصویر کلیک کنید)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی