نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

سنگر حفظ و نشر آثار شهدای مناطق اسیر و گله دار

نهج الشهداء | شهدای بخش های گله دار و اسیر

اگر اذن دهند سعی بر این داریم که از لاله های خونین بگوییم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند...
«سنگر حفظ و نشر آثار شهدا و رزمندگان منطقه ی گله دار و اسیر»

وصیت نامه ی پاسدار شهید حسین چراغچشم

| جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۴۲ ب.ظ


شهید حسین چراغچشم

تصویری از پاسدار سرافراز سپاه اسلام، شهید حسین چراغچشم (از شهدای شهر گله دار)



وصیتنامه ی پاسدار شهید حسین چراغچشم


بسم الله الرحمن الرحیم

(اِنَّ اللهَ اشتَرَی مِنَ المُؤمِنِینَ اَنفُسَهُم وَ اَموَالَهُم بِانَّ لَهُم الجَنَّة یُقاتلونَ فی سَبیلِ اللهِ)

همانا خداوند از مؤمنان، جان ها و اموالشان را خریداری می کند و در برابر آن بهشت را ارزانی می دارد.

دشمنان می کوشند که از نفوذ روحانیت کاسته شود تا اسلام را از بین ببرند.

 (امام خمینی)

 

با درود فراوان به رهبر کبیرمان امام امّت، خمینی بت شکن و سلام خداوند بر مجروحین و معلولین جنگ تحمیلی و سلام بر شهدای اسلام از صدر اسلام از جنگ بدر و احد و سلام بر شهیدان به خون خفته ی کربلای ایران.

اکنون که به جبهه می روم هدف من این است که از اسلام و جمهوری اسلامی با چنگ و دندان دفاع کنم. آن قدر به جبهه می روم و می جنگم تا شهید شوم. ای جوانان! نکند در رختخواب ذلّت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.

ای جوانان!  مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شده و مبادا در حالت بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین (ع) و با هدف شهید شده {است}.

ای مادران! مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که در محضر خدا نمی توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود. همه مثل خاندان وهب، جوانانتان را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی {پیکر} او را هم تحویل نگیرید. زیرا مادر وهب فرمود: سری را که در راه خدا داده ام، پس نمی گیرم.

ای برادرانم! همیشه در راه خدا قدم بردارید. پدر و مادرم! شما خیلی زحمات زیادی برای من کشیدید و شب ها و نیمه شب ها شما را آرام نمی گذاشته ام. پس مرا حلال کنید.

پروردگارا! این بنده ی گنهکارت را ببخش که خیلی گناهان از من سر زده است. پدر و مادرم شما هم مرا ببخشید. مادرم! همانگونه که هر مالی خداوند به انسان داده باید خمسش را بدهد. من فکر می کنم که بهترین ثروت شما ما فرزندان شما هستیم، پس اگر شهید شدم مرا خمس فرزندان خود حساب کنید. از خدای رب العالمین طلب کرده ام تا زمانی که لیاقت شهید شدن را ندارم، شهید نشوم.

این را می دانم که آخرین لحظه خوشیم در این دنیا، همان لحظات آخرین است که چشمانم بسته می شود. دیگر اینکه خوشحالم که جانم را نثار اسلام مکتب محمد(ص) و علی (ع) می کنم.

ای مسلمانان جهان و بخصوص مردم ایران! بدانید که اسلام همیشه در حال جنگ با کفر است. انقلاب ما با رهبری امام، این نائب امام زمان (عج)، خمینی بت شکن انجام گرفت که اسلام مرده را زنده کرد. ای مردم! اگر کاری کرده ام که باعث ناراحتی شما شده، مرا حلال کنید و اگر شهید شدم مرا در پایین قبر برادر «شهید مصطفی رهنما» به خاک بسپارید. از مال دنیوی چیزی ندارم. و تو ای همسرم! صابر باش و تحمّل کن که در نزد فاطمه زهرا (س) رو سفید خواهی شد و اگر از من ناراحتی دیده اید، مرا حلال کنید.

والسلام

حسین چراغ چشم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی